Projekty domów

Archipelag
Gotowy projekt domu Ewa wizualizacja
Powierzchnia użytkowa
78.90m2
czytaj dalej
DOMPLAN
Powierzchnia użytkowa
117.40m2
czytaj dalej
MTM Styl Sp. z o.o.
Gotowy projekt domu Imbir wizualizacja
Powierzchnia użytkowa
50.50m2
czytaj dalej
Home Koncept
Gotowy projekt domu HomeKONCEPT 23 wizualizacja
Powierzchnia użytkowa
119.28m2
czytaj dalej
Zobacz wszystkie projekty
Topowe projekty domów energooszczędnych z najlepszych pracowni architektonicznych w Polsce.

OSRAM marką proekologiczną

Działania związane z ochroną środowiska są od lat niezwykle ważne dla firmy OSRAM. Ponad 70 proc. całkowitego ubiegłorocznego przychodu przedsiębiorstwa pochodziło ze sprzedaży produktów ekologicznych. Niemiecki producent nieustannie rozwija ofertę energooszczędnych rozwiązań oraz angażuje się w projekty promujące działania przyjazne naturze na całym świecie.

Polscy konsumenci w badaniu "Marki Godne Zaufania 2013" wybrali OSRAM jako markę najbardziej przyjazną środowisku.

Przeprowadzany corocznie przez Reader’s Digest ranking powstaje w oparciu o badanie konsumenckie European Trusted Brands, którego celem jest wyłonienie marek cieszących się największym zaufaniem. Do edycji 2013 zostało zgłoszonych 79 tys. marek w 45 kategoriach. W tym roku po raz pierwszy przyznane zostały także nagrody dla najbardziej zaufanych osobistości. W kategorii "marka najbardziej przyjazna środowisku" zwyciężyła firma OSRAM zdobywając 60 proc. głosów. Ta nagroda jest dla nas szczególnym wyróżnieniem, tym bardziej, że przyznają ją sami konsumenci. To dowód, że zbudowaliśmy silną markę, która jest szczególnie doceniana jako przyjazna środowisku, mówi Janusz Mitko, szef działu marketingu firmy OSRAM.

Ochrona środowiska, jakość i trwałość produktów są priorytetami dla naszej firmy. Kupując produkty sygnowane naszym logo, konsumenci mają gwarancję najwyższej jakości i poszanowania środowiska, dodaje Mitko.

Oprócz opracowania szerokiej gamy energooszczędnych rozwiązań, OSRAM angażuje się w liczne działania proekologiczne, takie jak projekt Off-Grid przeprowadzany nad jeziorem Wiktoria w Kenii, wdrażający energooszczędne rozwiązania na obszarach niepodłączonych do sieci energetycznej. Inną ekologiczną inicjatywą jest en.lighten - działanie zapoczątkowane przez Program Środowiskowy Organizacji Narodów Zjednoczonych (UNEP). Akcja zakłada wsparcie gospodarek rozwijających się i wschodzących w szybkim przejściu na oświetlenie energooszczędne. W ramach en.lighten około 50 krajów zobowiązało się do zastąpienia nim, do roku 2016, wszystkich konwencjonalnych źródeł światła. OSRAM jest także członkiem międzynarodowej inicjatywy Global LEAP, powołanej do życia przez ONZ i Bank Światowy. Jej celem jest umożliwienie dostępu do energooszczędnego oświetlenia jak największej liczbie ludności.

European Trusted Brands jest największym europejskim badaniem konsumenckim mającym na celu określenie stopnia zaufania Europejczyków do wartości, instytucji i marek produktów. Trzynasta edycja badania została przeprowadzona przez Reader’s Digest w 12 krajach europejskich (Belgia, Czechy, Finlandia, Francja, Holandia, Niemcy, Polska, Portugalia, Rosja, Rumunia, Słowenia oraz Szwajcaria). Wzięło w niej udział 18 314 respondentów.

źródło i zdjęcie: OSRAM

Dodano: 2013-05-13
Poradnik
Na wielkość ciągu kominowego oprócz parametrów samego komina, jego stanu technicznego, czystości oraz sposobu eksploatacji, największy wpływ ma przyroda - wszystko to, co do tej pory znajdowało się poza kontrolą człowieka, a zatem: siła wiatru i jego kierunki oddziaływania,... Czytaj więcej
Polecane artykuły
Głównym wyróżnikiem instalacji grzewczych z pompą ciepła jest rodzaj źródła dolnego, z którego jest pobierane ciepło. Czytaj więcej