Projekty domów

Archipelag
Gotowy projekt domu Ewa wizualizacja
Powierzchnia użytkowa
78.90m2
czytaj dalej
DOMPLAN
Powierzchnia użytkowa
117.40m2
czytaj dalej
MTM Styl Sp. z o.o.
Gotowy projekt domu Imbir wizualizacja
Powierzchnia użytkowa
50.50m2
czytaj dalej
Home Koncept
Gotowy projekt domu HomeKONCEPT 23 wizualizacja
Powierzchnia użytkowa
119.28m2
czytaj dalej
Zobacz wszystkie projekty
Topowe projekty domów energooszczędnych z najlepszych pracowni architektonicznych w Polsce.

Fibaro w kampanii "Energooszczędność w moim domu"

Fibar Group, producent bezprzewodowego systemu inteligencji budynkowej Fibaro, dołączył do kampanii edukacyjnej "Energooszczędność w moim domu". Razem z inicjatorami projektu będzie współdziałać na rzecz poprawy świadomości społecznej w zakresie rozwiązań podnoszących standard energetyczny domów.

We wrześniu 2014 r. do grona partnerów kampanii "Energooszczędność w moim domu" dołączył poznański producent rozwiązań z zakresu automatyki do budynków - Fibar Group. Produkowany przez firmę system pełni w domu rolę mózgu, integrując poszczególne urządzenia, optymalizując ich pracę oraz dostosowując je do potrzeb każdego domownika. Zapewnia mniejsze zużycie energii, a także wyższy poziom komfortu życia mieszkańców.

Inteligentne systemy automatyki towarzyszą nam już nie tylko w pracy, ale również w domu. System Fibaro pozwala uniknąć niepotrzebnych strat energii cieplnej i elektrycznej gdyż można zaprogramować go między innymi tak, aby samoczynnie obniżał temperaturę w nocy lub podczas naszej nieobecności, ustalał indywidualne parametry ogrzewania dla poszczególnych pomieszczeń, wyłączał ogrzewanie w pokoju, w którym otworzyliśmy okno, optymalizował zużycie energii elektrycznej, a oświetlenie włączał wraz z nadejściem zmroku. Dzięki Fibaro nasz dom stanie się inteligentny energetycznie, mówi Joanna Ossowska, dyrektor marketingu Fibar Group.

Badania potwierdzają, że Polacy wciąż mają niewystarczającą wiedzę na temat korzyści mieszkania w domach o niskim zapotrzebowaniu na energię. Hamuje to rozwój budownictwa energooszczędnego w naszym kraju i jest sprzeczne z polityką unijną, której przepisy zobowiązują Polskę do podnoszenia standardów energetycznych. Wraz z inicjatorami kampanii "Energooszczędność w moim domu" mamy nadzieję przybliżyć Polakom kwestie energooszczędności i zachęcić ich do budowy nowoczesnych domów zużywających coraz mniej energii do funkcjonowania, dodaje Joanna Ossowska.

Kampania "Energooszczędność w moim domu" trwa od stycznia 2013 r. i jest prowadzona w partnerstwie z firmami z sektora budownictwa zrównoważonego. Jej celem jest edukacja społeczeństwa w zakresie budownictwa energooszczędnego, dostępnych na rynku polskim rozwiązań podnoszących standard energetyczny budynków i kosztów budowy domów energooszczędnych. Patronat merytoryczny nad kampanią sprawują: Green Cross Poland, Instytut na Rzecz Ekorozwoju, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Polska Izba Gospodarcza Energii Odnawialnej i Stowarzyszenie Architektów Polskich. Pomysłodawcą i organizatorem kampanii jest Effective Public Relations. Szczegółowe informacje na profilu FB Energooszczędność w moim domu oraz stronie internetowej www.energooszczednoscwmoimdomu.pl.

źródło: Effective Public Relations
zdjęcie: Fibar Group

Dodano: 2014-09-09
Poradnik
Na wielkość ciągu kominowego oprócz parametrów samego komina, jego stanu technicznego, czystości oraz sposobu eksploatacji, największy wpływ ma przyroda - wszystko to, co do tej pory znajdowało się poza kontrolą człowieka, a zatem: siła wiatru i jego kierunki oddziaływania,... Czytaj więcej
Polecane artykuły
Głównym wyróżnikiem instalacji grzewczych z pompą ciepła jest rodzaj źródła dolnego, z którego jest pobierane ciepło. Czytaj więcej